Lokal usługowy do wynajęcia, 18 m², Suwałki, Utrata

lokal usługowy • do wynajęcia • rynek wtórny • Suwałki • Utrata
144 zł
• 18 m²
8 zł za m2
8 zł za m2
1 pomieszczenie • parter • budynek budynek parterowy
Kontakt
Ogłoszenie
o wynajmie garażu na okres do 3 lat
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. ogłasza publiczny ustny przetarg na wynajem na okres do trzech lat garażu, stanowiącego własność Skarbu Państwa, położonego na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 10568/11 w Suwałkach przy ulicy Utrata 9 A o pow. 18,00 m2 - wywoławcza wysokość stawki czynszu - 8,00 zł/m2 netto, wadium 220,00 zł.
Minimalna wysokość postąpienia wynosi 0,50 zł/m2.
Garaż jest przedmiotem przetargu w aktualnym stanie technicznym.
Przedmiotem przetargu będzie wysokość miesięcznej stawki czynszu netto za 1 m2 garażu. Koszty podatku od nieruchomości przyszły najemca ponosi odrębnie.
W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne lub prawne, jeżeli wpłacą wadium w podanej wysokości w określonej formie, miejscu i czasie.
Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S. A. 14 1240 5211 11110010 6623 2587 do dnia 25.11.2025 r. Wadium złożone przez wygrywającego przetarg nie podlega zwrotowi i zostaje wliczone na poczet przyszłego czynszu.
W przypadku odstąpienia przez kandydata na najemcę od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz Gminy Miasta Suwałki.
Wadium złożone przez innych uczestników przetargu podlega zwrotowi w ciągu 14 dni na indywidualne konta każdego uczestnika.
Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane są przedstawić Komisji Przetargowej następujące dokumenty:
1) dowód wpłaty wadium (opłaty manipulacyjne wpłaty i wypłaty wadium obciążają oferentów);
2) osoby fizyczne - dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport);
3) przedsiębiorcy - dokument potwierdzający tożsamość oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
4) reprezentanci osoby prawnej - dokument potwierdzający tożsamość i aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie do reprezentowania danej osoby prawnej;
5) pełnomocnicy - dokument potwierdzający tożsamość i pisemne pełnomocnictwo oraz - w przypadku osoby prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie osób, które podpisały pełnomocnictwo do reprezentowania danej osoby prawnej;
oraz oświadczenie o zapoznaniu się z ogłoszeniem, jego warunkami, przedmiotem przetargu i jego regulaminem.
Istnieje możliwość zapoznania się z przedmiotem przetargu oraz projektem umowy najmu regulującej jego warunki, które nie podlegają ustaleniu w trybie przetargu w terminie od dnia 12.11.2025 r. do dnia poprzedzającego przetarg w godzinach od 9:00 do 13:00, w dniach roboczych.
Przetarg odbędzie się w dniu 25.11.2025 r. (wtorek) o godz. 11:00 w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - ul. Wigierska 32 w sali konferencyjnej (poziom - 1).
Bliższe informacje dotyczące garażu, warunków przetargu oraz projektu umowy najmu dostępne są w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. przy ul. Wigierskiej 32 pok. nr 2, w Biuletynie Informacji Publicznej, w dzienniku www.monitorurzedowy.pl i na stronie internetowej www.zbm.suwalki.pl Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod nr 87 563 50 51 i 52.
Suwałki, dnia 2025-11-07
Prezes Zarządu
Tomasz Ostrowski
/-/ podpis nieczytelny
Kontakt:
Urząd Miasta Suwałki
tel: 87 563-50-51
org@um.suwalki.pl
Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
o wynajmie garażu na okres do 3 lat
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. ogłasza publiczny ustny przetarg na wynajem na okres do trzech lat garażu, stanowiącego własność Skarbu Państwa, położonego na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 10568/11 w Suwałkach przy ulicy Utrata 9 A o pow. 18,00 m2 - wywoławcza wysokość stawki czynszu - 8,00 zł/m2 netto, wadium 220,00 zł.
Minimalna wysokość postąpienia wynosi 0,50 zł/m2.
Garaż jest przedmiotem przetargu w aktualnym stanie technicznym.
Przedmiotem przetargu będzie wysokość miesięcznej stawki czynszu netto za 1 m2 garażu. Koszty podatku od nieruchomości przyszły najemca ponosi odrębnie.
W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne lub prawne, jeżeli wpłacą wadium w podanej wysokości w określonej formie, miejscu i czasie.
Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S. A. 14 1240 5211 11110010 6623 2587 do dnia 25.11.2025 r. Wadium złożone przez wygrywającego przetarg nie podlega zwrotowi i zostaje wliczone na poczet przyszłego czynszu.
W przypadku odstąpienia przez kandydata na najemcę od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz Gminy Miasta Suwałki.
Wadium złożone przez innych uczestników przetargu podlega zwrotowi w ciągu 14 dni na indywidualne konta każdego uczestnika.
Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane są przedstawić Komisji Przetargowej następujące dokumenty:
1) dowód wpłaty wadium (opłaty manipulacyjne wpłaty i wypłaty wadium obciążają oferentów);
2) osoby fizyczne - dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport);
3) przedsiębiorcy - dokument potwierdzający tożsamość oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
4) reprezentanci osoby prawnej - dokument potwierdzający tożsamość i aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie do reprezentowania danej osoby prawnej;
5) pełnomocnicy - dokument potwierdzający tożsamość i pisemne pełnomocnictwo oraz - w przypadku osoby prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie osób, które podpisały pełnomocnictwo do reprezentowania danej osoby prawnej;
oraz oświadczenie o zapoznaniu się z ogłoszeniem, jego warunkami, przedmiotem przetargu i jego regulaminem.
Istnieje możliwość zapoznania się z przedmiotem przetargu oraz projektem umowy najmu regulującej jego warunki, które nie podlegają ustaleniu w trybie przetargu w terminie od dnia 12.11.2025 r. do dnia poprzedzającego przetarg w godzinach od 9:00 do 13:00, w dniach roboczych.
Przetarg odbędzie się w dniu 25.11.2025 r. (wtorek) o godz. 11:00 w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - ul. Wigierska 32 w sali konferencyjnej (poziom - 1).
Bliższe informacje dotyczące garażu, warunków przetargu oraz projektu umowy najmu dostępne są w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. przy ul. Wigierskiej 32 pok. nr 2, w Biuletynie Informacji Publicznej, w dzienniku www.monitorurzedowy.pl i na stronie internetowej www.zbm.suwalki.pl Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod nr 87 563 50 51 i 52.
Suwałki, dnia 2025-11-07
Prezes Zarządu
Tomasz Ostrowski
/-/ podpis nieczytelny
Kontakt:
Urząd Miasta Suwałki
tel: 87 563-50-51
org@um.suwalki.pl
Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
- powierzchnia: 18 m2
- piętro: parter
- liczba pięter w budynku: budynek parterowy
- liczba pokoi: 1 pomieszczenie
- numer oferty: 1087/3186/OOW
- data dodania: 13 Listopad 2025
- data ostatniej aktualizacji: 13 Listopad 2025
Dane kontaktowe

AMK Portal Sp. z o.o.
ul. Gdyńska 24a83-330 Żukowo
tel: +48 58 685 85 85
tel: +48 502 011 101








